Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 8. marca 2016

Moja knižnica






Moja knižnica  

    
A
  B
  C
  Č
  D
  E
  F
  G
  H
  CH
  I
  J
  K
  L
  M
  N
  O
  P 
  R
  S
  Š
  T
  Ť
  U
  V
  W
  Y
  Z


Danielkova knižnica 


Danielko je môj syn (nar. 7. 12. 2016). 




  
Postupne mu budujem jeho vlastnú knižnicu. Knihy zatiaľ vyberám sama, podľa vlastného uváženia. Každej z nich venujem vlastný článok obsahujúci základné informácie o knihe a jej fotografie.


1 2 3 Počítanie: rozkladacia knižka pre najmenších
Ahoj, hádanka!
Ako naučiť Eda lietať?
Ako to, že vidím?
Ako to funguje? Zvieratá 
Ako vzniká dážď?
Ako zvieratá spia 
Analfabeta Negramotná
Anton a Jonatán 
Baby's very first book: farm  
Baby's very first book: pets
Baby's very first cot book: Train 
Baby's very first noisy book: farm
Baby's very first slide and see animals 
Baby's very first touchy-feely book  
Baby's very first touchy-feely: Farm play book 
Baby touch and feel: Animals
Baby touch and feel: Baby animals
Baby touch and feel: Trucks
Baby touch: Hello Daddy!  
Baby touch: Snuggle Book
Barvy
  Barvy  
Blcha Teo
Bračekovia mravčekovia
Bratislava - čarovná metropola
Bratislava - hľadaj a nájdi 
Brrm brrm!: hračky do vody
Buď opatrný, drobček!
Cloth book: Busy farm
Co se děje v noci  
Čarodejnica Winnie
Čarodejnica Winnie má nový počítač 
 Čarodejnice
Čárymáryfučpunč 
Čo sú to bacily?
Danny majster sveta
Darwin a ako to bolo s dinosaurami
Deň, keď pastelky dali výpoveď
Detektívna kancelária LasseMaja:
1. diel Diamantová záhada
Dobrodružstvá zajačika Petríka
Elmer
Elmer a dúha 
Emília a anjel, ktorý sa volá Ďuro Kremnický
Exotická zvířata  
Fantastický pán Lišiak
Farebný svet zvierat  
Gruffalo - kniha so zvukmi
Hajulinky, haj
 Hávedník
Hlasy ptáků
Hlbokomorské rozprávky
Hovorníček: pre všetky deti, ktoré chcú pekne rozprávať  
Hudební nástroje
Chameleónka Otilka  
Charlie a továreň na čokoládu
Charlie a veľký sklený výťah
Chlapec s očami ako hviezdy 
Chlapec, vtáčik & truhlár
Chorý medvedík
  Chrobáky
Chytrá včelka
Ja som Smrť 
Jak to žije v knihkupectví
Jak se žije ve vesmíru
Jak zvířata jedí  
Jakub a obrovská broskyňa
Jurov zázračný liek
Keď mi ocko ukázal vesmír 
Kde bývajú zvieratká v lese
Kde bývajú zvieratká v našej záhrade
Kde je moja mamička?
Kde je tá pravá lopta?
Kdepak bydlí dinosauři 
Kdopak bydlí na hradě 
Kniha džungle džunglovaté
Knížka
  Kontrasty: Na prechádzke 
Kontrasty: V cirkuse
Králiček Kornel má rád knižky 
Kto je Wilhelm?
Kubko hrá futbal
Kubko ide do škôlky
Lemi a Mimi hľadajú mamu
Lily a Momo
Líbí se mi můj slon  
Magdaléna a psík z knižnice
Magnus, mocný čarodejník 
Malá bosorka
Malé strašidlo
Medvedík Pú 
Medvěd, který nebyl
Milá Zoo 
Myšák jménem Julian 
Mláďatá
Mláďatká: leporelo s puzzle
Moja mama 
Moje první klasika
Moje srdce sa smeje a veselí
Môj kocúr Tamtam 
Môj macík
Môj psík  
Môj šťastný život 
Na gazdovstve: obrázkový lexikón   
Najšťastnejšia som, keď...
Nakresli si príbeh 
Nakuknime do džungle
Nakuknime do lesa
Nakuknime do záhrady
Nakuknime na farmu
Nechcem byť veľký
Nechcem byť žabou  
Nenažraná koza
Nenásytná húsenička
Nezbedný vláčik
Nie, nie, nie, veruveru nie
Noisy baby animals
O Guľkovi Bombuľkovi 
O koníkovi Hrdzošovi
O malej Aničke 
O márnivom koníkovi
O neposlušnom ľadovom medvedíkovi 
O osamelom mackovi
O stratenom jelenčekovi 
O upratovacom robotovi a iné (čudné) rozprávky
O vlkovi, který vypadl z knížky
Objevujeme svět!: Tělo
 Obrázková kniha: Doprava
Obrázková kniha: Slová
Opice z našej police
Paľko a Paťko: Veľká oslava u tučniakov  
Papučky
Pán Guľôčka
Pán Guľôčka - Krídla 
Pes a jeho kamaráti
Pitter patter penguin
Poďme objavovať Slovensko 
Potulky nocou
Potulky zimou
Povedz mi ako?
Povedz mi, ako to funguje
Pozrime sa na stavbu
Pozrime sa na železničnú stanicu
Prečo lienky nosia podkolienky
Prečo nekvitneš?
Pritúľ si ma 
Príbehy na dobrú noc pre rebelky 
Prohlížej si - hledej - směj se: velká obrázková kniha pro děti a rodiče
Prvé slová: 500 + 500 slov
Raťapíška
Rok v čarovnej krajine 
Rok v lese
Rok v škôlke  
Rozpovie ti táto knižka, koho zjedla Mikimyška
Seasons
Slimáčik, máčik a iné slovenské riekanky 
Snuggle and Cuddle: Puppy Pals
Sofia a tekvička 
Spevavé rozprávky  
Špinuška 
Šťastie podľa Tiny
Šťastné stretnutie
Tajný vianočný hosť  
Terka ide do školy
Terka sa nerozpráva s cudzími ľuďmi  
The ultimate book of cities
The ultimate construction site book
Tiger a jeho kamaráti
Toto nie je džungľa! / This is not a jungle!
Tu sme 
Ťap, ťap, ťapušky 
U smetiarov
Uspávanky
V mori  
 V pohybe 
Vačice, která se nesmála
Veci okolo nás: tvary
Veľké Bum a malé Bum
Veľký vysvetľovač 
Víla Jazmínka a škriatok Vendelín
Vojna, ktorá zmenila Rondo 
Vozidla 
Všetci letia na metle
Vtáky našich lesov
Warren Trinásty a šepkajúci les 
Warren Trinásty a vševidiace oko
Zatúlané papučky 
Zažmúr očká
Zvieratká: 9 malých knižočiek pre malé ručičky
Zvieratká na farme: spoznávaj vidiecku prírodu
Zvieratká z abecedy
Zvuky džungle 
Žabiatko 
Žubrienky inštalatérky 
 
 



Knihy (nielen) môjho detstva
 
S mojim synom Danielkom trávim veľa času u mojich rodičov. Často si prezerám maminu knižnicu (mama sa zvykne báť, že jej niektorú z kníh odnesiem). Tentoraz moju pozornosť upútali detské knihy. Našla som knihy, ktoré boli v našej rodine od čias, keď bol môj starší brat ešte bábätko, knihy, ktoré v detstve robili spoločnosť mne, ale objavila som aj knihy, ktoré boli kúpené pomerne nedávno, pre vnúčatá, ktorých je v rodine päť. Nielen vek kníh je rozmanitý. V knižnici sa nachádzajú leporelá, rozprávky, básničky, hádanky i encyklopédie. Niektoré knihy vo mne vyvolali milé spomienky, iné ma zaujali krásnymi ilustráciami či zaujímavým prevedením, ďalšie ma upútali obsahom. Rozhodla som sa preto, že vám ich postupne ukážem. Tieto články nie sú recenzie. Mojim cieľom nie je detailne rozoberať ich obsah. Cieľom je ukázať vám, aké zaujímavé detské knihy ešte máme s Dankom k dispozícii. Preto budú pomerne krátke a budú obsahovať viac fotografií ako textu.





 
 
 

 

 
 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára