Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 5. apríla 2016

Knižný úlovok: Roald Dahl - Od A do Z: souhrnné vydání nejlepších povídek, sv. 2


Nedávno som na blogu uverejnila článok o mojom knižnom úlovku, ktorým bola kniha poviedok od Roalda Dahla - Od A po Z: souhrnné vydání nejlepších povídek, svazek 1. Chcela som kúpiť aj druhý zväzok, ale Martinus.sk ani Gorila.sk ho nemali vo svojich kamenných kníhkupectvách (v centre Bratislavy), preto som sa rozhodla si ho objednať - tentoraz cez Gorila.sk. Ponúka osobný odber tovaru - stačí po obdržaní potvrdzujúceho  e-mailu a/alebo sms-ky prísť do predajne a knihu vám vydajú, pričom neplatíte žiadne poštovné. Možnosť osobného odberu (ponúka ho aj Martinus.sk, tiež zadarmo) volím vtedy, keď objednávam max. tri knihy. Objednanú knihu už mám doma a vy si môžete o nej prečítať tento krátky článok. :)

Ak sa chcete niečo dozvedieť o Roaldovi Dahlovi, prečítajte si môj článok, ktorý spomínam v úvode. Uvádzam v ňom o Dahlovi zaujímavé informácie. 

Bibliografické údaje kúpenej knihy:

Autor: Roald Dahl
Názov: Od A do Z: souhrnné vydání nejlepších povídek, svazek 2
Vydavateľ: VOLVOX GLOBATOR
Rok vydania: 2010
Vydanie: 1.
Edícia: Sebrané spisy Roalda Dahla

Oficiálna anotácia: Souborným vydáním padesáti nejlepších Dahlových povídek se završí Sebrané Dahlovy spisy, které soustavně vydáváme od svého založení. Nezbytnost pro všechny Dahlovy příznivce, kteří chtějí mít v knihovně jeho tvorbu pro dospělé konečně kompletní.

prevzaté: www.nejlevnejsi-knihy.cz


















Kniha obsahuje napríklad tieto poviedky: Pan Botibol, Paní domácí, Poslední dějství, Pozor, zlý pes, Prase, Přání, Sekáč Foxley, Smrt velmi starého muže, Stopař, Ti nezestárnou, To jediné, To sladké tajemství života, Včera bylo krásně, Zrození a katastrofa...

Milí čitatelia, čítali ste už nejaké Dahlove poviedky? Ak áno, ktoré sa vám páčili? Napíšte mi prosím komentár pod článkom.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára