Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 23. júna 2017

Králiček Kornel má rád knižky

Autori: Peter Bently & Deborah Melmon [ilustrátorka]
Názov: Králiček Kornel má rád knižky: prečítaj si príbeh
Vydavateľ: Svojtka&Co. 
Rok vydania: 2014

Oficiálna anotácia: Som králiček Kornel a mám veľmi rád knižky. Rád by som aj vám ukázal, že čítanie je veľká zábava.... Dokáže vás táto knižka s veselými obrázkami o tom presvedčiť?

Som králiček Kornel a mám veľmi rád knižky. Čítam príbehy o princeznách a pirátoch, o čarodejniciach a čarodejníkoch, o žabách aj dinosauroch. Moju sestričku Belu a kamarátov veveričiaka Viktora, žabku Žofku a myšiaka Maxa však knižky nebavia. Rád by som im ukázal, že čítanie je veľká zábava… Podarí sa králičkovi presvedčiť kamarátov, že čítanie je veľké dobrodružstvo? A presvedčí táto knižka s veselými obrázkami i vás?

Moju recenziu tejto knihy nájdete tu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára