Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 10. marca 2016

Knižný úlovok: Knihy - přehledné dějiny od klínového písma po elektronické čtečky


Dnes som si kúpila knihu, po ktorej som túžila síce iba cca týždeň, ale bola to veľmi silná túžba. Jedná sa o knihu, ktorú som už na blogu spomínala (článok Knihy o knihách 1) - Knihy: přehledné dějiny od klínového písma po elektronické čtečky (autori: Roderick Cave, Sara Ayad). 

Kniha je preložená z angličtiny do češtiny (vydal ju Slovart CZ), má veľký formát a je plná krásnych fotografii. Túto knihu považujem za knižný klenot a myslím, že mi po jej vzhliadnutí dáte za pravdu. :)

Kúpila som ju v Martinuse na Obchodnej ulici v Bratislave. 








Na záver - ukážka, ako u nás prebieha fotenie - Albus musí byť všade a vedieť o všetkom. :)

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára