Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 20. marca 2016

Knižné úlovky: Malér Eyrová & Ztracena v dobré knize


Knihy, ktoré som si kúpila tento týždeň, ste už mohli vidieť v článku Knihy o knihách 2: beletria. Veľmi ma zaujali už v období aktualizácie článku (boli medzi dopisovanými knihami) a keď som zistila, že na Martinus.sk sú dostupné a dokonca jedna z nich stojí iba 2,49 €, už nebolo nad čím rozmýšľať. Objednala som si dve knihy od anglického spisovateľa Jaspera Ffordeho - Malér Eyrová (XYZ, 2006) a Ztracena v dobré knize (Albatros, 2011). 

Autora týchto kníh som objavila iba nedávno, ale veľmi ma zaujal. Jeho knihy Malér Eyrová a Ztracena v dobré knize ma nalákali svojimi oficiálnymi anotáciami, z ktorých som nadobudla dojem, že knihy prinášajú veľmi originálne, netradičné, vtipné a fantazijné príbehy z "knižného sveta". Páčia sa mi aj obálky týchto kníh. 

Ak chcete o knihách získať viac informácií, prečítajte si môj článok Knihy o knihách 2: beletria.

































 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára