Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 19. mája 2017

Knižný úlovok: Stránky světa

Niektoré knižné poklady objavím úplnou náhodou. Do tejto kategórie patrí aj kniha, ktorú vám dnes bližšie predstavím.

Na Facebooku (Za knihami) som natrafila na odporúčanie knihy Stránky světa. Vyhľadala som si o nej viac informácií. Po prečítaní anotácie som bola nadšená a keďže som sa zamilovala do obálky tejto knihy, nebolo cesty späť. Knihu som proste musela kúpiť.

Kniha je síce zaradená do kategórie young adult (výborný článok o kategórii kníh young adult nájdete tu), ale som presvedčená, že táto kniha zaujme nielen teenagerov. Síce som Stránky světa ešte neprečítala, ale moja mama už áno a kniha sa jej veľmi páčila, takže sa mi môj názor o vekovej neohraničenosti tejto knihy potvrdil. :)

Autor: Kai Meyer
Názov: Stránky světa
Vydavateľ: Cooboo
Rok vydania: 2016

Oficiálna anotácia: Furia Salamandra Faerfaxová žije ve světě knih. Sídlo její rodiny v sobě ukrývá nekonečnou knihovnu. Do jejích hlubin se Furia vydává pátrat po jednom velmi speciálním svazku: své vlastní dušeknize. S ním ovládne sílu a magii slov. Ale netuší, jak smrtelné nebezpečí se nad ní vznáší. Každá kniha má totiž i své tajné stránky. Její rodinu ohrožuje mocný nepřítel – a jde po krku i jí. Musí se vydat do Libropolisu, města ztracených knihkupectví, ovšem nebude to snadná cesta. Boj proti vládcům bibliomantiky právě začíná!




Potešila ma informácia, že kníh o Furii a jej dobrodružstvách bude viac. Druhý diel série (viac informácií nájdete napríklad tu) by podľa Martinus.sk mal vyjsť 30. 8. 2017. Dátum vydania je zatiaľ predbežný, ale ak kniha vyjde tento rok, budem spokojná.

Ak vás zaujímajú čitateľské názory na túto knihu, nájdete ich napríklad tu. V prípade, že ste knihu čítali alebo ste čítali inú knihu od tohto autora, napíšte mi prosím svoj názor v komentári pod článkom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára